مبل کلاسیک سامی مبل با کیفیت

 از مهم‌ترين ويژگي‌هاي مبل استيل در مقايسه با مبل کلاسيک و راحتي مقاومت در برابر خوردگي و طول عمر آن‌ها است که مي‌توان ساليان زيادي از اين مبل‌ها استفاده نمود. از اين مبل‌ها عمدتاً در فضاهاي رسمي و شيک استفاده مي‌کنند و مي‌توانيد آن‌ها را ست با ميز نهارخوري انتخاب کنيد. بودن اين دو در کنار يکديگر مي‌تواند جذابيت و جلوه فضاي مدنظر شما را دوچندان نمايد. اين مدل مبل در ست‌هاي 7 نفره و 9 نفره توليد مي‌شوند که مي‌توانيد متناسب با متراژ فضاي مدنظر خود بهترين گزينه را انتخاب کنيد. جنس پارچه در مبل استیل ملایر جنس پارچه نقش مهمي در ميزان کيفيت و قيمت مبل استيل دارد. در ساخت اين مبل‌ها عمدتاً از پارچه درجه يک و مرغوب استفاده مي‌کنند که از جمله آن‌ها مي‌توان به پارچه‌هاي مخمل، چرم يا پوست اسبي اشاره نمود. اين پارچه‌ها داراي طرحي کلاسيک و برجسته هستند که موجب مي‌شوند جذابيت مبل سلطنتي دوچندان شود.

همچنين جنس آن‌ها به‌گونه‌اي است که ضد آب و ضد گردوغبار هستند که به‌اصطلاح به آن‌ها نانو مي‌گويند. جنس چوب بدنه در مبل استیل ملایر اسکلت و بدنه مبل سلطنتي يکي از اصلي‌ترين اجزا تشکيل‌دهنده آن است و جنس و مقاومت آن نقش مهمي در کيفيت نهايي مبل دارد. به همين دليل بايد از بهترين متريال تهيه شود. با توجه ‌به اينکه اين مبل‌ها داراي وزن سنگيني هستند معمولاً از چوب طبيعي در ساخت اسکلت آن‌ها استفاده مي‌کنند و هرچقدر که اين چوب استحکام و مقاومت بيشتري داشته باشد مبل دوام و طول عمر بالاتري خواهد داشت و قيمت مبل بيشتر مي‌شود.

از بهترين چوب‌ها براي ساخت مبل استيل مي‌توان به چوب راش، توسکا، گردو و توت اشاره نمود. منبت‌کاري مبل‌هاي سلطنتي يکي از شاخص‌ترين ويژگي‌هاي مبل سلطنتي منبت‌کاري‌ها و حکاکي‌هاي زيبا و چشم نوازي است که بر روي آن‌ها انجام شده است. معمولاً بر روي تاج، دسته و پايه آن‌ها از هنر باستاني منبت‌کاري استفاده مي‌شود که اين هنر اصيل نظر هر بيننده‌اي را به خود جلب مي‌نمايد. هرچقدر که ميزان نقوش منبت‌کاري‌شده بيشتر باشد قيمت مبل سلطنتي افزايش مي‌يابد. قيمت مبل استیل ملایر متريالي که در ساخت اين مبل‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد و همچنين جنس چوب بدنه، ظرافت‌کاري و منبت‌کاري‌هاي انجام شده بر روي مبل  و جنس پارچه روکش آن موجب شده قيمت مبل در مقايسه با قيمت مبل کلاسيک افزايش يابد. به‌طوري‌که مي‌توان گفت مبل‌هاي سلطنتي از گران‌ترين مبل‌هاي موجود در بازار هستند. سخن پاياني براي چيدمان جذاب‌تر منزل خود اگر داراي فضاي کافي هستيد مي‌توانيد در کنار مبل سلطنتي از مبل راحتي نيز استفاده کنيد.

درگذشته مبل‌هاي سلطنتي و استيل بيشتر به رنگ قهوه‌اي موجود بودند. اما امروزه با استقبال بي‌نظيري که از آن‌ها صورت‌گرفته در رنگ‌ها بژ، نقره‌اي، طلايي و … نيز توليد مي‌شوند که هر يک جلوه و شکوه خاصي مي‌توانند به محيط ببخشند. اگر مي‌خواهيد با جديدترين مبل‌ ملاير و استيل آشنا شويد، پيشنهاد مي‌کنيم که سامي مبل را دنبال کنيد که تا به‌راحتي بتوانيد يک ست مبل کلاسیک سامی مبل را متناسب با دکوراسيون داخلي منزل خود تهيه نماييد. سامي مبل توليد و عرضه‌کننده انواع مبل با اقساط 36ماهه بدون بهره به همراه ضمانت قيمت و کيفيت آماده ارائه خدمت به شماست.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: